Strona główna

O NAS

Witamy w Fit Pestce

Pracując w poradni dietetycznej z czasem zrozumiałam, że chciałabym nie tylko układać swoim podopiecznym plany żywieniowe, ale i zaopatrywać ich w zdrowe, smaczne i sprawdzone posiłki. Zorganizować wszystko w taki sposób, by klient mógł przy mojej pomocy możliwie jak najbardziej zmaksymalizować korzyści płynące z diety pudełkowej, ciesząc się przy tym zaoszczędzonym czasem.

Tak powstał pomysł by w 2017 roku przekuć wieloletnie,   specjalistyczne    doświadczenie,    wiedzę    oraz   pasję    związaną
z gotowaniem w pomoc innym na szeroką skalę. Naszą misją stało się uświadamianie społeczeństwa w kwestiach dot. istoty zdrowego odżywiania oraz siły jego wpływu na szeroko rozumiane samopoczucie i ogólną wydolność organizmu.

Zdrowe nie musi oznaczać nudne i bez smaku.

Pęd cywilizacyjny przyzwyczaił nas do życia w tzw. biegu. Nastała niefortunna era „gotowców”, „ekspresówek” i „bylejakości”, co niestety wbrew pozorom odbija się na naszym zdrowiu.

Zapewne większość z nas zetknęła się w życiu z pojęciem kosztu tzw. utraconych korzyści, tj. np. czasu, który zamiast na gotowanie – moglibyśmy przeznaczyć na spotkania ze znajomymi, hobby czy pracę. Sterty brudnych naczyń i godziny spędzone w kuchni nie jednej osobie spędzają sen z powiek. Sprawiając tym samym, że wpada w otchłań ww. „bylejakości” na rzecz łatwych w przygotowaniu i niestety napakowanych chemią ww. tzw. „gotowców”. Wizja szybkiego i ciepłego posiłku wydaje się być wówczas kusząca, jednakże tym samym zapominamy o swoim zdrowiu. Wydajemy masę pieniędzy
na kosztowne kosmetyki i zabiegi u specjalistów, chcą spowolnić starzenie się naszego organizmu. Irytując się przy tym, gdy efekty są znikome a zapominamy o podstawie, którą jest styl życia.

Każdy doświadczony dietetyk przyzna, że kluczem do wymarzonych efektów nie jest suplementacja, tylko zmiana na stałe swoich nawyków żywieniowych, w taki sposób by bez wyrzeczeń cieszyć się młodą skórą i świetną sylwetką.

Spora część z nas pamięta pyszne, babcine potrawy, którymi opiekunki rozpieszczały nas podczas każdej wizyty. Niestety niejednokrotnie żartobliwe opowieści o nadwyżce kilogramowej, pozostającej po powrocie od babci okazywały się prawdziwe. Co gorsza – niektórzy po wielu latach życia w takim systemie nabawiły się nadwagi i towarzyszących jej chorób. O ile w czynach kochającej opiekunki, chcącej jedynie podarować dziecku odrobinę szczęścia nie ma nic złego, to w tłustych potrawach i owszem.

Co jeżeli smaczne, dobrze doprawione dania, ugotowane z miłością i zaangażowaniem nie muszą kolidować ze zdrowym stylem życia? Jeżeli pojęcie „diety” nie ogranicza się do liścia sałaty i wafli ryżowych na talerzu? Z nami jest to możliwe. Przygotowujemy pełne, zbilansowane posiłki bez konieczności ich smażenia. Zdając sobie jednak sprawę z tego, iż obniżona zawartość tłuszczu wpływa nie tylko pozytywnie na nasz organizm, ale i na wyrazistość potraw – stąd opracowaliśmy swój wewnętrzny system doprawiania dań ziołami tak, by przenieść Cię w czas dzieciństwa.

Wszystko za sprawą 8 podstawowych diet do wyboru: optima, bezglutenowej, Ig, fish, wegańskiej, wegetariańskiej, bez laktozy, sport oraz dodatkowych ustalanych całkowicie indywidualnie na życzenie klienta.

Żyj według własnych zasad wybierając zakres kaloryczny i oddając się w ręce specjalistów, którym zależy na Twoim szczęściu.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami i skorzystaj z darmowej konsultacji przed dietą

Skorzystaj

AKTUALNOŚCI

Jadłospis dzienny i tygodniowy

Jadłospis na dziś
Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną. Śniadanie: Pieczywo razowe, chudy, twaróg, pomidor, kefir, woda lub herbata Śniadanie drugie: jabłko, woda lub herbata. Obiad: Pierś
Jadłospis tygodniowy
Dzień pierwszy Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną. Śniadanie: Pieczywo razowe, chudy, twaróg, pomidor, kefir, woda lub herbata Śniadanie drugie: jabłko, woda lub herbata.

KALKULATOR BMI

Sprawdź czy Twoja waga jest prawidłowa

Your BMI is