Postanowienia noworoczne? :)

Postanowienia noworoczne? :)

Koniec stycznia to czas na podsumowania 

Dlaczego teraz? Pewnie większość z Was zawsze na Nowy Rok ma ambitnie wiele postanowień noworocznych

 

Jednak często odpuszczamy sobie już na początku stycznia . Dlaczego? 

➡️Czasami te założenia są nierealne.  Na przykład osoby, które nigdy nie ćwiczyły, nagle wykupują karnet na siłownię i zakładają, że będą trenować minimum 3 razy w tygodniu. Brzmi super, tylko że często karnet ląduje głęboko w szafie i tak kończy się przygoda .

➡️Z Nowym Rokiem chcemy zrzucić zbędne kilogramy – i tu znów wysoka poprzeczka. Najlepiej 4 kg każdego miesiąca  waga spada pomału, a my stwierdzamy, że nie ma to najmniejszego sensu, bo efekty są znikome…

➡️ No i od 1 stycznia 0 słodyczy… nic, kompletnie.. A jak ktoś kocha słodycze? Już pierwszy dzień to będzie istne szaleństwo 🙂

➡️Chcemy za dużo na raz – to wszytko pięknie brzmi, zapisujemy-jest motywacja! Ale z działaniem i ogarnięciem wszystkich założeń już jest trudniej…

➡️I ta magia 1 stycznia – nowe postanowienia, a te z tamtego roku? Często odłożone i nie podsumowane.

 

Jak więc podtrzymać swoje postanowienia i być z siebie dumnym ?

 

✨Załóżmy coś, co będzie dla Nas do ogarnięcia. Nigdy nie ćwiczyłeś/aś? Zacznij od postanowienia sobie codziennych 30 minutowych spacerów. Zamiast autem idź do pracy /szkoły pieszo. Nawet nie zauważysz, że właśnie zacząłeś/aś ćwiczyć 🙂

✨Chcesz schudnąć? Nie zakładaj sobie ilości kilogramów na miesiąc. Spadek wagi, nigdy nie jest równy w innych miesiącach. Na początku kilogramy lecą szybko, później proces chudnięcia spowalnia. Nie ograniczaj się też w czasie.

Często jest tak, że waga idzie do góry.  Poprzez ćwiczenia zwiększa się masa Naszych mięśni.

Zamiast założeń liczbowych skup się na procesie chudnięcie – Zauważysz go na pewno po ubraniach.

 

✨ Zero słodyczy? Nie- ograniczaj je stopniowo ! Będzie Ci łatwiej z nich rezygnować, bez terapii szokowej:) lub zamień na Nasze  zdrowe odpowiedniki 🙂

 

✨Zamiast wielu celów skupmy się na jednym lub dwóch. Przy kilku sprawach każdą z nich będziemy zajmować się połowicznie . A przecież chodzi Nam o to by osiągnąć ten cel 🙂

Pamiętaj, że 1 stycznia to nie jakiś magiczny dzień do wyznaczenia sobie celów. No tak, tak to się już przyjęło 🙂  ale możesz z biegiem czasu dobrać sobie inny cel. Nawet i w czwartek, żeby nie było „od poniedziałku” .

 

FitPestka za wszystkie Wasze cele trzyma mocno kciuki ❤️

A jeżeli Twoim celem jest piękna sylwetka i zdrowie to rozgość się  na Naszej stronie i zobacz jak możemy Ci pomóc !:)