Jadłospis tygodniowy

Jadłospis tygodniowy

Dzień pierwszy

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Pieczywo razowe, chudy, twaróg, pomidor, kefir, woda lub herbata
  • Śniadanie drugie: jabłko, woda lub herbata.
  • Obiad: Pierś indycza z bukietem warzyw, kasza gryczana, woda lub herbata.
  • Przekąska: Jogurt naturalny, maliny, otręby pszenne, woda lub herbata
  • Kolacja: Pieczywo razowe, plasterki chudej wędliny, liście sałaty, papryka, woda lub herbata.

Dzień drugi

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Owsianka z malinami, woda lub herbata.
  • Śniadanie drugie: Serek ziarnisty lekki, pestki dyni, otręby pszenne, pomidor, woda lub herbata.
  • Obiad: Ryba w papilotach, ryż brązowy, Surówka z marchewki i jabłka, woda lub herbata.
  • Przekąska: Nektarynki, woda lub herbata.
  • Kolacja: Kolorowa sałatka, pieczywo razowe, woda lub herbata.

Dzień trzeci

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Pieczywo razowe,
  • chudy twaróg, papryka, kubeczek kefiru, woda lub herbata.
  • Śniadanie drugie: Nektarynki, woda lub herbata.
  • Obiad: Krem z pomidorów z pestkami dyni i grzankami, woda lub herbata.
  • Przekąska: Koktajl owocowy, woda lub herbata.
  • Kolacja: Sałatka brokułowa; pieczywo razowe, woda lub herbata.

Dzień czwarty

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, pieczywo razowe, woda lub herbata
  • Śniadanie drugie: Jabłko, woda lub herbata.
  • Obiad: Kurczak w sosie tzatztiki, kasza jęczmienna, szklanka dowolnych warzyw z wody, woda lub herbata.
  • Przekąska: Jogurt naturalny, borówki, otręby pszenne, woda lub herbata.
  • Kolacja: Sałatka A’ la grecka, pieczywo razowe, woda lub herbata.

Dzień piąty

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Pieczywo razowe, jajko na twardo lub na miękko, szczypiorek, pomidor, woda i herbata.
  • Śniadanie drugie: Kubeczek jogurtu naturalnego, garść borówek, woda lub herbata.
  • Obiad: Ryba po grecku, ryż brązowy, Sałata z oliwą, woda lub herbata.
  • Przekąska: Sałatka owocowa, woda, herbata.
  • Kolacja: Serek ziarnisty lekki, papryka, szczypiorek, pieczywo razowe, woda lub herbata.

Dzień szósty

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Owsianka z jabłkiem i orzechami, woda lub herbata.
  • Śniadanie drugie: Pieczywo razowe, plasterki chudej wędliny, liście sałaty, pomidor, woda lub herbata.
  • Obiad: Klopsiki w sosie koperkowym, kasza jęczmienna, ogórki kiszone, woda lub herbata.
    Przekąska: Brzoskwinie, woda lub herbata.
  • Kolacja: Sałatka – tuńczyk w roli głównej, pieczywo razowe, woda lub herbata.

Dzień siódmy

  • Po przebudzeniu szklanka wody mineralnej z cytryną.
  • Śniadanie: Pasta z tuńczyka, pieczywo razowe, woda lub herbata.
  • Śniadanie drugie: Gruszka, woda lub herbata.
  • Obiad: Penne ze szpinakiem i serem, woda lub herbata.
  • Przekąska: Jogurt naturalny, maliny, otręby pszenne, woda lub herbata.
  • Kolacja: Pieczywo razowe, plasterki chudej wędliny, liście sałaty, pomidor, woda lub herbata.